פסיליום
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בכדי להקל עליי את הדיאטה הבנית שאפשר להשתמש בסיבים ורכשתי תרופה בשם פסיליום שבפארם אמרו לי שזה סיבים, האם זה בסדר לכחת אז זה? זה יכול להזיק? הבנתי שזה בכלל נגד עצירות...
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דני, פסיליום הוא סוג של סיב תזונתי, שמתנפח במגע עם מים. הוא יכול להוסיף לתחושת שובע בזמן ירידה במשקל, בשל הנפח הגדול שתופס בקיבה. חשוב לשתות הרבה מים בנטילתו. עלול להפריע לספיגת מינרלים כמו סידן. זה יכול להזיק אם לוקחים בכמויות גדולות וללא שתייה מספקת. בברכה מוניקה קרן