פעילות גופנית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/01/2008 | 15:15 | מאת: שמרית
שלום, אני עושה שירות לאומי בשדרות ועכשיו אני צרכיה לעשות פעילות גופנית.. ועכשיו יש בעיה הבעיה בשדרות שאיאפשר לעשות הליכות (בעקבות המצב הביטחוני) אם יש תחליף למשהו אחר? וגם אני פעם בשבוע הולכת לבריכה (יש לי חוג במיים)
לקריאה נוספת והעמקה
30/01/2008 | 23:06 | מאת: דן-1
יש ספר ישן אבל טוב שמטפל בבצוע פעילות גופנית יומית:5 דקות לגברים ו6 דקות לנשים."שיטת 5BX של הצבא הקנדי"יש בספר חלופה מצויינת להליכה והיא סוג של ריצה במקום עם שילוב נתורי פיסוע. אם תשיגי את הספר+שטיח בדירה שלך=לא תצטרכי ללכת או לרוץ בחוץ. בברכה
02/02/2008 | 21:14 | מאת: מוניקה קרן
שלום שמרית, ניתן לנסות לעשות פעילות בתוך הבית: קפיצה על חבל, להרכיב סוג של מדרגה ולבצע אירובי מדרגה לצלילי מוזיקה, לרקוד, ו... כיד הדמיון הטובה עלייך. בברכה מוניקה קרן