איך לבנות תפריט בריא
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 22 גובהי 1.68 ואני שוקלת 62 ק"ג.לא אוכלת הרבה בד"כ משתדלת לאכול בריא(אבל לא תמיד יוצא) ואוכלת "שטויות" בכמויות קטנות לפעמים. (תוך שנתיים אני מרגישה שהעלתי כ3 ק"ג שמאוד מפריעים לי). אני מתכוונת להירשם לחדר כושר ורציתי לדעת איזה תפריט מומלץ לבנות שיתאים לי כך שאני אצליח להוריד במשקל. ולא תפריט רעב אלא משהו שניתן ליישום. בנוסף, אני נמצאת רוב שעות היום בלימודים או בעבודה ויוצא לי לאכול בעיקר כריכים(ואני לא מרוצה מזה). מה הייתם מציעים לי במקום הפרוסות-משהו בריא ומשביע. תודה
לעשות סוויץ במוח
האכילה שלך נכונה אין לך צורך לרזות חדר כושר לא יועיל לך למשקל אולי יועיל לחיטוב ולבניית שריר בברכה
שלום לך, נישמע שאת כבר אוכלת די בסדר, ושמעט פעילות גופנית תעזור לך לשמור על משקלך התקין או להוריד 2-3 ק"ג שאת חפצה בהם. כדי לבנות לעצמך תפריט מאוזן אני ממליצה לך להעזר באתר של פירמידת המזון החדשה. את מקלידה את הנתונים שלך ויוצאת עם המלצות (באנגלית). http://www.mypyramid.gov בברכה מוניקה קרן