טיפים להוריד קצת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, הייתי מעדיפה לרדת 5 ק"ג כידי שאני ממש יאהב את הגוף שלי וה5 ק"ג הללו באמת משמעותיים בשבילי כי זה יגרום לי להיות מאוד מרוצה מגופי, כיצד אני יכולה לרדת.. כי דיאטות זה גם לא פועל ועוזר אחרי מהלך של זמן ממושך,אני אוכלת יחסית הרבה ואף פעם לא ראו עליי תמיד הייתיי יותר מרזה ובזמן האחרון אני מרגישה שעליתי בצורה מאוד מהירה. איזה טיפים יכולים לגרום לי לרדת.. לפחות קצת..? תודה, ליהי
שלום ליהי, חסרים נתונים לגבי גילך, משקלך וגובהך. מאוד יעזור אם תוסיפי אותם. 1. תרשמי לך כל מה שאת מכניסה לפה! 2. ספורט! 3. תעדיפי מוצרים הדלים בסוכר ובשומן ותאכלי ארוחות מסודרות. 4. זה תהליך! 5. תשתי המון מים! מקווה שקצת עזרתי לך. עדי
לסגור ארוחה אחרונה בשעה 19:00 רק בחלבונים 3 ארוחות מסודרות ביום ללא נשנושים יום אחד בשבוע פנקי את עצמך בחטיף קטן זכרי אפשר לאכול מהכל אך בכמות מוגבלת תעצרי את עצמך גם אם את לא מרגישה שובע שתי 2 כוסות מים לפני הארוחה ו 2 כוסות מים אחרי חצי שעה אחרי הארוחה אוטומטית תרגישי שובע ככה תרגילי את הקיבה לכמות נכונה של תצרוכת המזון בהצלחה
שלום ליהי, מצבך מצוין. את אוכלת הרבה, ולכן יש מאיפה להוריד. עד עכשיו יכולת לעשות זאת, אך עכשיו את מתחילה לשלם מחיר. זה בדיוק הזמן לעשות שינוי, שעיקרו תשומת לב למה שאת אוכלת. אכלי מסודר, 3 ארוחות עיקריות ועוד 2-3 ארוחות ביניים. אכלי ליד שולחן בצורה רגועה. לעסי לאט. אכלי שפע ירקות. שלבי אותם בכל ארוחה. העדיפי דגנים מלאים, מוצרי חלב עד 5%. ותרי או המעיטי במזונות מטוגנים, חטיפים וממתקים. שתי מים. המנעי ממיצים ומשקאות ממותקים. שלבי פעילות גופנית לפחות 3-4 פעמים בשבוע. בברכה מוניקה קרן