מה המשקל הרצוי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/02/2008 | 13:05 | מאת: טלי
לגובה 173, גיל 16? כרגע אני שוקלת 68 וממש לא מרוצה.. אני רוצה להוריד 8-10 ק"ג, כמה זמן זה אמור לקחת?
לקריאה נוספת והעמקה
02/02/2008 | 19:26 | מאת: adi
טלי, את במשקל תקין, לדעתי אין לך מה לרדת אלא רק לקבל את עצמך. עדי
02/02/2008 | 21:27 | מאת: מוניקה קרן
שלום טלי, כבר כעת את במשקל תקין. אני ממליצה בעיקר פעילות גופנית לחיטוב ועיצוב הגוף, תוך שמירה על המשקל. וכמובן תזונה בריאה. אם בכל זאת את מתעקשת, ירידה של 5-6 ק"ג היא אפשרית בהחלט. עם דיאטה מאוזנת וסבירה, זה יקח כחודש וחצי- שניים. בברכה מוניקה קרן
25/03/2008 | 14:30 | מאת: שירי
המשקל שלי הוא 50 והגובהה שלי הוא 1.53 האם זה תקין ומה אני יוכל לעשות כדי להרזות 3 עד 4 קילו?....