הבדלים בבקשה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אם אדם אוכל כמות מסטיקים ללא סוכר/ירקות שמגיעה ל 1000 קלוריות ביום זה ייחשב כמו אם יאכל ארוחות מסודרות (בשר אורז וכד') שמגיעות ל 1000 קלוריות ביום? השאלה היא מבחינת הקלוריות האם הן אלו הקובעות בסופו של דבר את המשקל? כמובן שלאכול ירקות ומסטיקים בלבד אינו מזין כלל אך מבחינת הקלוריות זה נחשב אותו הדבר? או שאדם כזה ירזה?
אהלן שלומית, אדם שיחיה על 1000 קלוריות ליום מסטיקים מגיע בוודאות של 100% לבית חולים. אדם חייב להכניס לגופו בצורה מאוזנת את כל אבות המזון:פחימימות,שומנים וחלבונים. כמה אחוזים מכל אחד מהמרכביבים הנ"ל כדי לרזות הכי מהר זאת השאלה שצריכה להטריד אותך!!! בברכה
שלום שלומית, לא ניתן לחיות על ירקות ומסטיקים. ככל הנראה מרזים, אך פוגעים בגוף בנזקים קשים, שחלקם אולי לא הפיכים. הגוף זקוק לכל רכיבי התזונה וירקות ומסטיקים מכילים רק מעט מאוד פחמימות ומיקרונוטריינטים אחרים. בברכה מוניקה קרן