מטרנת קונפלור לילד בן 4
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/02/2008 | 13:51 | מאת: הראל
שלום בני בן ה 4 אוכל בבוקר בקבוק מטרנה קונפלור, אך נשמר במבנה גוף נורמלי. האם עלינו להפסיק זאת? האם זה ישפיע עליו בהמשך? תודה
05/02/2008 | 20:16 | מאת: מוניקה קרן
שלום, אם מעבר לזה הוא אוכל מזון רגיל ותפריט מגוון, אין מניעה שימשיך בכך כל עוד הוא חפץ. בברכה מוניקה קרן