אחוזי שומן בגוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בן 21 גובה 1.73 מ',משקל 85 רציתי לדעת מהו אחוז השומן הממולץ שיהיה לי בגוף? לדוגמא:25%,30% ,פשוט אני הולך כל פעם למדוד אחוזי שומן אך איני יודע מהו אחוז השומן הטוב ביותר שאליו אני צריך להגיע,כי אני לא יכול לדעת אם רזיתי ע"פ תוצאות של משקל רגיל,כי אני מבצע אימוני כח,אשמח לקבל תשובה.
אחוז השומן המומלץ של גופך תלוי גם בהיקפים הבאים:היקף ירכיים בחלק הרחב,הקף מותן בקו הטבור,והקף הכסל בקו החגורה.הנתונים שמסרת אינם מספיקים לחישוב מדוייק. דע שממוצע השומן הוא 20% לכלל האוכלוסיה. דע שממוצע השומן לספורטאים הוא 10% עד 22% שומן מצבך בסדר מבחינת אחוזי השומן. להערכתי בעייתך אינה השומן אלא עודף משקל של 9 ק"ג לערך. מקווה שאתה מקפיד על תזונה נכונה. בברכה
שלום לך, טווח אחוזי השומן התקין לגילך נע בין 7% (בד"כ רק עבור ספורטאים מקצוענים או אנשים מאו רזים) לבין 20%. בברכה מוניקה קרן