האם הגיוני?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום , התחלתי דיאטה לפני שבועיים במשקל 53 ל1.57 גובה, כהדיאטה אומרת בילוי יומי בחדר כושר אכילה בריאה , לחם קל, סלט, ביצה, וכדומה.. בשבוע הראשון ירדתי קילו וחצי ואילו שבוע אח"כ.. בשקילה ה-2 המשקל לא זז אפילו ב-100 גרם .. בדיוק קיבלתי מחזור אז אולי זה קשור .. אבל האם הגיוני ששבוע שלם לא ארד כלום??? ואמרו לי אתמול שאני צריכה להוריד יותר ממה שאכלתי.. אז אם אישה צריכה לאכול במאוזן לפחות 1000 קלוריות ביום אז כמה שעות כל יום צריך לבלות בחדר כושר ??
לילו, לדעתי אין לך מה להוריד היית במשקל תקין וחבל על המלחמה עם הגוף. עדי
זה המשקל שמשנה.. יש איזה גלגל מעצבן שמפריע לי .. והחלטתי להוריד אותו.. בד"כ קשה לי להוריד אז אני נלחמת כמו כל אחד אחר שצריך להוריד הרבה יותר ממני.. הבעיה היא שזה ממש דיכא אותי לראות אחרי שבוע מאומץ של כושר ואכילה נכונה.. המשקל לא זז לי בכלל..
שלום לך, לא ציינת את גילך וזה פרט מאוד חשוב. בכל מקרה את כמובן במשקל תקין. מה שקרה לך הוא מאוד הגיוני. בשבוע הראשון ירדת הרבה במשקל (יחסית למשקלך הנמוך) ולכן סביר שבשבוע השני לא תהיה ירידה כלל, במיוחד אם קיבלת וסת, שאז יש צבירת נוזלים. לגבי כמות הקלוריות, איני יכולה ליעץ לך מבלי לדעת פרטים נוספים. בכל מקרה לא כדאי לאכול פחות מ-1000 קלוריות. עצתי לך: אל תקשיבי לשמועות ואנשים "בעלי ניסיון". כל אדם הוא שונה ומה שהתאים לחברתך אינו בהכרח מתאים לך. פני ליעוץ מקצועי. לגבי פעילות גופנית: היא מומלצת ומבורכת. כדאי לבצע פעילות גופנית על בסיס יומיומי, אך לא בהגזמה. אימון של שעה הוא טוב. בברכה מוניקה קרן