ויכוח
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/02/2008 | 14:49 | מאת: רוזי
התעורר ויכוח ביני לבין ידיד על השאלה האם אדם שיאכל 1200 קלוריות ביום שמורכבות משוקולד בלבד ואדם אחר יאכל 1200 קלוריות ביום שמורכבות ממזון מזין ובריא האם שניהם מבחינת המשקל יהיו אותו הדבר? בוודאי שאדם א' יסבול מתת תזונה ולא יהיה בריא ויהיו לו חוסרים רבים, אך מבחינת המשקל הם יהיו אותו הדבר או שזה שיאכל שוקולד יהיה שמן יותר? תודה
06/02/2008 | 23:50 | מאת: דן-1
1.אכילת אותה כמות קלוריות מפחמימה שומן וחלבונים 2. אכילת אותה כמות קלוריות רק מאב מזון אחד. בהנחה שמדובר באותו אדם , מצב 1 יגרום להרזיה מהירה יותר ממצב2. לא מציע לנסות רק שוקולד כי עלולים להגיע לבית חולים ומהר יחסית. בברכה
07/02/2008 | 17:07 | מאת: מוניקה קרן
שלום רוזי, בתנאי מעבדה, 2 אנשים בני אותו גיל, אותו מין, עם אותו משקל, שיאכלו את אותה כמות קלוריות, ההשפעה על משקלם תהיה דומה. אך מכיוון שבפועל הגוף שלנו אינו מעבדה והוא מושפע מגורמים נוספים, דיאטה המבוססת על מזון אחד אינה מומלצת, היא עלולה לגרום לחסרים תזונתיים, ולפגיעה בגוף, וכמובן שתיתכן שונות בתגובה, ובמהירותה בין אדם לאדם. בברכה מוניקה קרן