שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, יש לי שאלה ובבבקשה אל תתקפו אותי בתשובות כמו "זה לא בריא" ו"את תעלי בכל בחזרה עם ריבית" וכו'. אני צריכה לרדת 10 קילו בחודשיים. האם בדיאטה של 800 קלוריות אני אצליח? תודה, נעמה
שלום נעמה, בת כמה את? כמה את שוקלת? מה הגובה שלך? ושאלה אחרונה, רק כי אני סקרנית, למה את ממהרת לרזות? בברכה מוניקה קרן
היי מוניקה, אני 1.56 ומשקלי 54. אני לא ממש ממהרת לרזות אבל אני שונאת את הגוף שלי כרגע, עליתי בערך 5 קילו מהקיץ ואני מוכרחה לרדת אותם וגם קצת אקסטרה, זה הכל. עוד שאלונת, כמה קלוריות אני צריכה לצרוך ביום? בת 18, בדרך כלל מאוד פעילה, עובדת, הולכת ועושה פעילות גופנית 3 פעמים בשבוע... תודה