תזונה נכונה, ספורט ודיאטה..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 20. שוקלת 59-58. הגובה שלי 161. לפני כשנתיים עשיתי ירידה משמעותית במשקל של כ17-18 קילו בצורה לא נכונה, הרעבתי את עצמי ועשיתי המון המון ספורט. התוצאות היו יפות מאד והירידה הייתה מהירה. אני יודעת שאיך שירדתי זה טעות אבל הייתי נחושה בדעתי. היום נשאר עליי מעט משקל עודף, אנ ירוצה לרדת 5-6 קג בשביל להיות שלמה עם עצמי ולאהוב את עצמי. אני מתאמנת בקאנטרי ובמכון הכושר כ5 פעמים בשבוע. 5 אימוני אירובי ושלושה אימוני כוח ושרירים, יש לי תוכנית אימוני כוח מסודרת. אני מקפידה כבר כחודש וחצי על תפריט מאוזן ועל תזונה נכונה שכוללת ארוחת בוקר של כוס דגני קראנצים עם חלב, ארוחת עשר, שתי פרוסות לחם קל עם גבינה, ארוחת צהריים אורז ועוף וכד', ארוחת 4 תפוז או כל פרי, לאחר אימון יוגורט 1.5 אחוז עם גרנולה ובד"כ בנוסף ביצה קשה עם סלט וגבינה ולחם קל. אני לא מרגישה שירדתי במשקל, אני יודעת שאולי מסת השריר עולה אבל גם מבחינת חיטוב הגוף אני לא כל כך מרגישה. אני לא מבינה מדוע, אני באמת מקפידה. יכול להיות שפגעתי ממש בגוף בדיאטה שעשיתי לפני כשנתיים, כאשר הרעבתי את עצמי?... אשמח לקבל עזרה ויעוץ...
שלום לך, כל הסיבות שהעלית נכונות. ראשית, כבר עכשיו את במשקל תקין, לכן קצב הירידה לא צפוי להיות מהיר. שנית, הפעילות הגופנית שאת עושה, במיוחד אם התחלת אותה במקביל לתפריט הדיאטה, כן יכול לגרום לעליה מסוימת במסת השריר ולמסך על ירידה ברקמת השומן. שלישית, הדיאטה הרצחנית שעשית בוודאי משפיעה, גם על הניסיון הנוכחי שלך. המלצתי: התמידי בתפריט. אל תקצצי ממנו עוד. והיי מאוד סבלנית. בברכה מוניקה קרן
אני בת 46. שוקלת 70-72 קג. הגובה שלי 160 .לפני שלוש שנים התחלתי להתאמן ב חדרי כושר. ו בהתחלה ירידת משקל היה משמעותית כי 5קילו פחות...אבל יש לי בעיה תמיד בא לי דברים מתוקים .מנשה להקפיד לתזונה נכונה..
אני בת 25 שוקלת 90 קילו 1.72 הייתי רוצה לשמוע על איזושהי תוכנית דיאטה נחמדה שתעזור לי לרזות באופן משמעותי