עודף משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני מחפשת דיאטן/נית שמתמחה בדיאטה אחרי נתוחים לקצור קיבה,עדיפות לכאלה בצפון אבל אם יש מישהו מומלץ גם במרכז אין לי בעיה להגיע לכל מקום תודה מאד מאד
מיה שלום, תשאלי בקופת חולים שלך. עדי
מיה שלום מרפאתנו כוללת לא רק דיאטנית שמתמחה בתחום התזונה אלא גם מומחית לרפואה פנימית. 03-6764880 בהצלחה ד"ר לוי