עלי גפן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/02/2008 | 12:34 | מאת: גפן
שלום רציתי לדעת כמה קלוריות יש בעלה גפן אחד ממולא באורז? תודה
11/02/2008 | 08:27 | מאת: מוניקה קרן
באחד גדול יש כ-55 קלוריות או כ- 25 קלוריות באחד קטן. בברכה מוניקה קרן