דר' מצקין ...גם
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/02/2008 | 00:54 | מאת: ראובן
בעיקבות מאמרה של דר' מצקין בDOCTORS אני צורך תוסף סידן בכדורים וזולל חלבוני ביצים,האם זה פחות טוב מחלב ? ראובן
11/02/2008 | 23:25 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום ראובן: על פי תוצאות המחקר שקראת למוצרי החלב יש יתרונות על פני צריכת סידן וחלבון ביצה בנפרד. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי