האם זה מוגזם?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/02/2008 | 17:28 | מאת: שלי
אני נוהגת להכין סיר מספל 1 של פתיתים לא מבושלים ומתקבלת כמות יחסית גדולה ואני אוכלת הכול לארוחת צהריים אני אוכלת במהלך היום עוד מעט דברים בגלל שאני לא מרשה לעצמי בעקבות הכמות הגדולה אך איני יכולה לסרב לה כיוון שאני אוהבת פתיתים מאוד האם זה מוגזם סיר שלהם בצהריים? מה הנזק הקלורי?
12/02/2008 | 17:12 | מאת: מוניקה קרן
שלום שלי, אני מניחה (תלוי בגודל הספל), שאת מקבלת כמות של 2-2.5 ספלים של פתיתים מוכנים. כמות הקלוריות תלויה גם בכמות השמן שאת מוסיפה, אך מדובר במשהו כמו 450-550 קלוריות. זו יכולה להיות כמות קלוריות סבירה לארוחת צהריים, אך זו ארוחה מאוד חדגונית, שחסרה בהרבה רכיבי תזונה. אני ממליצה לך להפחית את הכמות ולאכול גם ירקות, בשר, קטניות, מוצרי חלב וכו', ובכלל לחלק את המזון והאנרגיה על פני כל היום. בברכה מוניקה קרן