תוספי מזון בזמן דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/02/2008 | 23:55 | מאת: r
שלום, התחלתי דיאטה לפני כ- 3 שבועות אני רוצה לציין שאין לי עודף משקל אלא רק 4-5 ק"ג שמפריעים לי אסתטית. בעבר הגעתי למשקל היעד שלי (שאגב היה בתחום הנורמלי) אך סבלתי מנשירה וכן המחזור הופיע בצורה לא סדירה- במרווחים של 4 חודשים ויותר. רציתי להתייעץ אם יש אפשרות לקחת ויטמינים בכדי למנוע מצב כזה שוב ובנוסף לאכול דברים מסוימים שיש בהם מרכיבים שיעזרו כנגד נשירה?
לקריאה נוספת והעמקה
12/02/2008 | 17:17 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, אני צריכה הרבה יותר פרטים עלייך, בת כמה את? כמה את שוקלת? מה הגובה שלך? על התפריט שאת אוכלת כעת, כמה קלוריות מכיל? אילו מזונות? על הדיאטה הקודמת שעשית, כמה קלוריות אכלת? האם התפריט היה מגוון? באיזה קצב ירדת במשקל? כמה ק"ג ירדת סה"כ? לאיזה משקל הגעת? לפני כמה זמן זה היה? שאלה נוספת: איך המחזור שלך בד"כ? באופן כללי, כדאי לאכול תפריט מאוזן הכולל את כל רכיבי התזונה, לא לעשות הגבלה קלורית קיצונית מדי, כדי למנוע חסרים תזונתיים. ניתן לעשות גם בדיקות דם לאיתור חסרים של ברזל, B12, אבץ וכו', לטפל בהתאם. בברכה מוניקה קרן
12/02/2008 | 22:42 | מאת: RE
שלום, רציתי להוסיף פרטים יותר מדויקים - לפני כשנתיים וחצי בזמן הצבא עליתי 3 ק"ג ואז החלטתי לעשות דיאטה וירדתי את העודף ואף יותר - שקלתי 54 על 1.70 הצלחתי לשמור על המשקל כשנה וחצי בערך אך מאז עליתי אותו. אני רוצה לחזור שוב למשקל הזה או לפחות למשהו קרוב. כיום אני משתדלת לאכול נכון - בסביבות 1200 קלוריות שכוללות לחם מלא, מוצרי חלב, הרבה ירקות, פירות (אני גרה לבד ככה שבשר אני לא כ"כ אוכלת - אשמח לדעת על תחליפים), ויש לי נפילות פה ושם למתוקים (קצת בכמויות גדולות). הדיאטה משפיעה לי מאוד מהר על השיער (נשירה) למרות שבבדיקות הדם הכל תקין ואין לי חסרים. מה אני יכולה לעשות? וחוץ מזה אם יש תוספים כלליים שמומלצים בזמן הדיאטה..?