האם
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/02/2008 | 09:55 | מאת: דורית
אם עולים שני קילו בשבוע האם שבוע לאחר מכן ניתן לרדת אותם אם שומרים? השאלה היא האם ניתן לרדת בדיוק כפי שעלינו או שלגוף יותר קשה?
לקריאה נוספת והעמקה
12/02/2008 | 17:19 | מאת: מוניקה קרן
מה שעולה יכול לרדת. לרוב, למי שיש נטייה להשמנה יותר קל לעלות במשקל מאשר להסיר אותו. אך אם שומרים על דיאטה כמו שצריך, אין סיבה לעיכובים. בברכה מוניקה קרן