ניצול השרירים והשומן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/02/2008 | 15:54 | מאת: מ.ש
כאשר הגוף לא מקבל מספיק אנרגיה ידוע לי שהוא מפרק שרירים ושומן כמאגרי אנרגיה. במה נעזר הגוף ראשון? בשריר או בתאי השומן? ותוך כמה זמן זה קורה?
לקריאה נוספת והעמקה
12/02/2008 | 17:21 | מאת: מוניקה קרן
שני התהליכים קורים במקביל. לרוב נהוג לתאר, כי פירוק השריר קודם לניצול מאגרי השומן. זו הסיבה שמומלצת פעילות גופנית בשמן דיאטת הרזייה, כדי לשמר את מסת השריר, למנוע את פירוקה ולעודד שימוש וניצול של מאגרי השומן. בברכה מוניקה קרן