האם זה תפריט טוב?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 16 ולא עושה ספורט.. גובהי מטר 55 ומשקלי 51.. האם זה תפריט טוב לדיאטה? אני רוצה לרדת 5 קילו. לחמניה מקמח מלא, שני פסטרמות 1:% שומן , כפית חרדל, כוס ברנלפקס, סלק, 2 כוסות קפה (עם סוכרזית וחלב 1% שומן), חביתה (עם כפית שמן זית), שתי כפות גבינה 3 אחוז, סלט, וקובית שוקולד.
שלום דניאל, ראשית, את במשקל תקין ואין סיבה שתרדי כל כך הרבה במשקל. שנית, התפריט שהרכבת מכיל מעט מדי אנרגיה, זה תפריט רעב. כדאי להוסיף עוד אוכל באופן כללי, בין היתר, עוד מוצרי חלב: גבינה, יוגורט, מעדנים, חלב, ארוחה מבושלת: עוף, דגים עם אורז, פסטה, תפוחי אדמה, ירקות - לאכול בשפע, וכדאי גם 2-3 פירות. דבר אחרון, כדאי להתחיל לעסוק בספורט. זה עוזר לשמור על המשקל ולרדת, מחטב את הגוף ושומר על הבריאות. בברכה מוניקה קרן