שאלה שמעסיקה אותי רבות.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/02/2008 | 21:11 | מאת: מעדיפה להישאר חסויה
רציתי לברר עניין קטן שהרבה אמרו לי עליו האם זה נכון שישנם מצבים שבהם אדם שלא אוכל משמין כתוצאה ממחסור.כלומר האם יכול להיות שאני משמינה למרות שאני לא אוכלת
לקריאה נוספת והעמקה
14/02/2008 | 15:45 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, אם באמת באמת לא אוכלים, יורדים במשקל. אך ארגון לא נכון של האכילה, כמו ארוחה אחת ביום, דיאטות קיצוניות שבהן לא אוכלים או אוכלים ממש מעט, יכולות בעקיפין לגרום להשמנה, כיוון שאי אפשר לחיות כך לאורך זמן. הגוף דורש את שלו ובד"כ מפצה את עצמו. עלולים להתרחש התקפי זלילה, "שבירת" הדיאטה וכד'. חוסר אכילה יכולה לגרום לחוסר ירידה במשקל. בברכה מוניקה קרן