שאלה למומחים קצת ארוכה אבל בבקשה תתיחסו אליה ברצינ
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/02/2008 | 21:23 | מאת: רבקי
חשוב לי לדעת ,קודם אני אקדים קצת אני בטבעי בחורה לא אכלנית אבל היתי הולכת לאו דוקא במטרה להליכה בשביל פעילות גופנית היו פעמים שכן אבל אני הייתי הולכת לא מעט תמיד היתי יותר מידי רזה אם כי למרות שבקושי היית אוכלת ארוחה אחת ביום בתקופה האחרונה התחלתי ללמוד ולא הייתי כל כך פעילה עקב הלימודים אך דוקא לא השמנתי אפילו רזיתי מעט מה שמוזר הוא שמאז שסיימתי את הלימודים בערך 3/4 חודשים השמנתי ממש ברור שאני נורא בהלם מזה שאני נראת ככה והכל צמוד לי במיוחד שאני רגילה להית מאוד רזה אני גם לא מבינה למה זה קורה כי אני ממש לא אוכלת אני בקושי אוכלת פעם ביום וגם זה מעט אני אוכלת אפילו פחות ממה שהייתי אוכלת קודם וכמו שאמרתי קודם כבר קודם אכלתי מעט בתחילה חשבתי שזה בגלל שאני לא מבצעת פעילות אבל גם בתקופת הלימודים לא בצעתי פעילות כלל ואפילו ירדתי האם יש הסבר לכך האם אדם שלא אוכל יכול להשמין
12/02/2008 | 22:25 | מאת: דן-1
מהו הגובה,המשקל,גיל לפני הלימודים ואחרי הלימודים? .האם את נוטלת תרופות כלשהן? בברכה
14/02/2008 | 15:56 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, אני זקוקה לאינפורמציה נוספת: בת כמה את? מה משקלך בד"כ? מה משקלך כעת? מה הגובה שלך? במה את עוסקת עכשיו, מאז תום הלימודים? מדוע הפסקת ללכת? האם את בריאה בד"כ? נוטלת תרופות? משהו השתנה בתקופה הזו שבה עלית במשקל: צורת האכילה שלך, אורח החיים, הפעילות היומיומית או גורם אחר שבגללו קרה השינוי גם במשקל. נסי לחשוב ולתת תשובות וארחיב את תשובתי בהתאם. בברכה מוניקה קרן