כמה קלוריות ביחידת תות שדה?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
נאמר לי שיש ב 100 גר' 35 קלוריות כמה תותים יש ב 100 גר'? והאם זה נכון? תודה
יחידת תות שדה בינונית מכילה 4 קלוריות 100 גרם תות שדה מכיל 34 קלוריות בברכה