שוקולד
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/02/2008 | 15:05 | מאת: pikpik
האם שוקולד מזון אנרגטי?
14/02/2008 | 19:27 | מאת: מוניקה קרן
למה הכוונה באנרגטי? האם מכיל הרבה אנרגיה (=קלוריות)? אז כן. בברכה מוניקה קרן
15/02/2008 | 01:42 | מאת: דן-1
100 גרם שוקולד חלב = 519 קלוריות 100 גרם שוקולד מריר= 496 קלוריות בברכה