שאלה..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום , אני בת 13 שוקלת בערך 80 167 ס"מ . אני נמצאת בדיאטה הכוללת תזונה נכונה וספורט הליכה 5 פעמים בשבוע. כבר חודש בדיוק שלא עשיתי הליכה מפני שיירד גשם והיה מאוד קר ובעקבות זאת אכלתי קצת אבל לא קצת שזה 500 קלוריות אלא קצת כמו 1000 קלוריות 1200 . אבל הרגשתי שהשמנתי ואפילו אחי אמר לי שיש מצב שבמקום לרדת במשקל אני עולה. האם יש מצב כזה?
אם אכלת 1200 קלוריות אין סיכוי שעלית במשקל. מצב שיכול לקרות, היא עצירה בירדה. הרבה פעמים קורה שאחרי תקופה של ירידה, יש האטה או עצירה בקצב הירידה. זה טבעי וקורה כמעט לכולם. אסור להתיאש. את בדרך הנכונה. תמשיכי בתפריט שלך ובפעילות הגופנית והוצאות יגיעו. אגב, כדאי למצוא פעילות אלטרנטיבית לצעידה בחוץ. אולי תרגילי כושר בבית, אולי תרגול מול DVD וכד'. אפשר לצאת לצעוד בשעות הצהריים, שאז פחות קר. תהיי יצירתית ואל תוותרי. בברכה מוניקה קרן