חוסר ברזל והשמנה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לך! קראתי עכשיו מאמר בנושא של חוסר ברזל והעלו שם קצת את העניין של השמנה מחוסר ברזל ורציתי לשאול אותכים כמומחים האם יתכן שמחסור בברזל גורם להשמנה זה מאוד חשוב לי כי לי יש גם חוסר ברזל-אנמיה ולאחרונה מאוד השמנתי בלי לאכול הרבה.
מנסיוני האישי בתקופות יותר רזות בחיי סבלתי מחוסר ברזל ולא ההפך
שלום לך, איני מכירה קשר ישיר בין חוסר ברזל והשמנה. אבל יכולות להיות סיבות עקיפות. בת כמה את? צריך לעשות ברור לסיבת האנמיה, כדאי שיכלול גם ברור והדרכה תזונתית. ושם אולי תתחבא הסיבה לעליה במשקל. בברכה מוניקה קרן