האם אפשר לדעת?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/02/2008 | 23:13 | מאת: חנה
רציתי לשאול האם ניתן לדעת פחות או יותר משך זמן של ירידה במשקל לפי הנתונים של גיל, גובה,משקל,תזונה ופעילות גופנית אם אפשר אז אלו הם הנתונים שלי: גובה:152 משקל:45 גיל:21 וחצי תזונה: אני אוכלת בעיקר ירקות מעט גבינה ולעיתים ביצה/חביתה לא אוכלת ממתקים,עוגיות,פיצותוכד', לא שותה משקאות ממותקים חוץ מכוס נס קפה בבוקר לעיתים גם בערב. פעילות גופנית: משתדלת ללכת לכל מקום שניתן ברגל, לעיתים מבצעת פעילות עם מוזיקה או שאני הולכת קצת בעבר הייתי הולכת המון לאחרונה קצת פחות. חשוב לי לרזות כמה שיותר מהר!
15/02/2008 | 02:19 | מאת: דן-1
חנה שלום, את נמצאת במשקל הנכון ביחס לנתונים שלך.אפילו קרובה למה שמכנים תת תזונה.קצב הירידה הוא נתון לא רלבנטי למצבך בברכה
16/02/2008 | 19:43 | מאת: מוניקה קרן
שלום חנה, את כבר עכשיו רזה, את נמצאת בטווח התחתון של המשקל התקין. ירידה נוספת במשקל תביא אותך לתת משקל, כך שאיני ממליצה לך לרזות כלל. לשאלתך, כדי לדעת קצב ירידה במשקל, צריך לחשב את הפרש האנרגיה בין מה שאת אוכלת לבין מה שהגוף צורך, ואת זה איני יודעת. נישמע שאת שומרת על תזונה בריאה ומבצעת פעילות גופנית. המשיכי כך כדי לשמור על בריאותך ומשקלך. בברכה מוניקה קרן