בעיה בעיצוב ולאו דוקא בירידה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לכולם אני בן 24, מאז שאני זוכר את עצמי הייתי שמן, אפילו מאוד לפני שהתגייסתי הייתי 90 קילו על 1.75 גובה. מאז הגיוס התחלתי לראשונה ללכת למכון כושר ולעשות אירובי. ירדתי יפה בהתחלה רק מהאימון ואחר כך גם בשל דיאטות. אני לי בעיה לרדת במשקל הבעיה היא שאני לא יורד במקומות הנכונים. תחילה אני יורד בפנים ואז ממש נראה חולה ורק אחר כך ברגליים ובכל מקום אחר (כשהבטן אחרונה). הבעיה שלי היא הצמיגים שלמרות שהיום הם יותר דלילים מפעם הם עדיין קיימים ולא עוזר כלום על מנת להוריד אותם. היום אני שוקל 80, לדעתי זה גם המשקל הכי נמוך שהגוף שלי מקבל בלי שאעשה דיאטות (בעבר המינ' שהגעתי בזכות דיאטות היה 72 אך ברגע שהפסקתי את הדיאטה והתחלתי "לשמור" הגעתי למשקל של 80 לאחר כ- חצי שנה שנה) ושוב הכל מתעצב ומשתנה בגוף למעט הצמיגים ואני אומר את זה לאחר מדידות שביצעתי.
שלום אורי, כל הכבוד על הירידה במשקל ועל השמירה לאורך זמן ממושך. לצערי אין דרך לכוון את "אזור" הירידה במשקל. ההרזיה אמורה להיות פרופורציונלית, אך זה לא תמיד כך. כל אחד ובמנה הגוף שלו. האם אתה ממשיך לעסוק בספורט. פעילות גופנית אירובית ואנאירובית (נגד התנגדות, מכשירים, משקולות) יכולים לעזור לחיטוב ועיצוב המקומות הבעייתיים. כמובן שפעילות גופנית סדירה תורמת לשמירה על המשקל ולבריאות כללית. אופציה קיצונית ופולשנית יותר היא התערבות כירורגית. פנה לפורום המתאים להתיעצות. בברכה מוניקה קרן