שומן כבש \ בקר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/02/2008 | 14:06 | מאת: אורי
רציתי לשאול האם רמת הכורסטרול של שומן כבש נמוך משומן בקר ?
17/02/2008 | 21:13 | מאת: דן-1
התשובה חיובית. 100 גרם כבש מבושל כולל 65 מ"ג כולסטרול 100 גרם בקר מבושל כולל 91 מ"ג כולסטרול בברכה
18/02/2008 | 09:13 | מאת: מוניקה קרן
שלום אורי, בבשר כבש יש פחות כולסטרול (65 מ"ג ב-100 גרם בשר) מאשר בחלקים השמנים של הבקר (91 מ"ג ב-100 גרם), אך בחלקים רזים יותר של הבקר, ללא שומן, יש כמות דומה של 60 מ"ג כולסטרול ל-100 גרם בשר בקר. בברכה מוניקה קרן