משקל שונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/02/2008 | 15:13 | מאת: טלי
עשיתי בדיקה בעקבות משהו שחברה אמרה לי, נשקלתי פעם בשעה הרגילה בבוקר בה אני נשקלת, חזרתי לישון ונשקלתי שוב לאחר שעתיים וחצי- בזמן הזה כאמור לא עשיתי דבר לא אוכל לא שתיה כלום. כשנשקלתי שוב בשעה המאוחרת יותר הופתעתי לגלות שאני שוקלת 700 גרם!!! יותר מהשקילה לפני שעתיים וחצי. שאלתי היא האם יש משמעות לזמן השקילה גם אם לא אכלתי /שתיתי בזמן זה כלום? ומדוע זה כך?
18/02/2008 | 09:17 | מאת: מוניקה קרן
שלום טלי, משקל גופנו משתנה מעט במהלך היממה. יכול להיות הבדל של עד 1 ק"ג (לפעמים מעט יותר) בשעות שונות. הסיבות לשוני תלויות באכילה ושתייה, משקל המזון או הנוזלים בטרם התעכלו, אגירת נוזלים של הגוף, מושפע גם מצריכת מלח וגורמים נוספים. השוני בין המשקלים בשעות שונות אינו מצביע על הרזיה או השמנה. אין שעה "נכונה" להשקל. כל אחד צריך להכיר את הגוף שלו ואת השינויים החלים בו. כדאי להשקל בשעה קבועה ביום. בברכה מוניקה קרן