אכילת שוקולד לילדים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/02/2008 | 14:11 | מאת: לילך
האם עדיף לתת לילדים שוקולד ללא סוכר על מנת למנוע השמנת יתר ובריאות טובה יותר או בכלל להימנע, והאם שוקולד מריר עדיף על חלב תודה מראש לילך
17/02/2008 | 18:29 | מאת: adi
שלום לילך. עדיף לדעתי להימנע מלתת שוקולד לילדים. אבל עדיף המריר על החלב. עדי
18/02/2008 | 09:21 | מאת: מוניקה קרן
שלום לילך, איני ממליצה על שוקולד ללא סוכר לילדים במטרה למנוע השמנה. ראשית, הממתיקים המלאכותיים שמחליפים את הסוכר אינם בהכרח דלים יותר בקלוריות. שנית, הרבה פעמים שוקולדים אלו מכילים אחוז גבוה יותר של שומנים. בקיצור, שכרנו יוצא בהפסדנו. היתי יכולה להגיד לך שכדאי להימנע מאכילת שוקולד, אך האם זה מציאותי? אני מאמינה בדרך הביניים. לא צריך להיות קיצוניים. כדאי לשמור על תזונה בריאה לכל בני המשפחה, ולשלב מעט שוקולד בתפריט. שוקולד מריר, עם אחוזי קקאו גבוהים (מעל 70%) הם מומלצים יותר. בברכה מוניקה קרן