צריכה עזרה , ודחוף !
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/02/2008 | 13:10 | מאת: חסוי
איזה דיאטה הייתם ממליצים לנערה בת 16 , שניסתה בחייה המון המון המון דיאטות ובכל אחת מהן , ירדה בין 10-15 ק"ג והעלתה הכל ובחלקן פי 2 ? מה עושים עם הנישנושים ?
לקריאה נוספת והעמקה
18/02/2008 | 14:10 | מאת: מישהי
תרשמי את הפרטים שלך מה הגובה והמשקל. תרשמי לי בערך מה התפריט שאת אוכלת ביום אני ישתדל לעזור לך. יש לי ניסיון בנושא ואולי אוכל לתת לך טיפים ולעזור לך!
18/02/2008 | 20:48 | מאת: חסוי
גובה : 1.70 משקל : 105 אוכלת: בוקר - פרוסה עם גבינה בבי"ס - לא תמיד אוכלת אבל אם כן פרוסה עם חביתה/חומוס/גבינה מגיעה הביתה:אוכל שאמא מכינה [ומכאן מתחיל הסיפור |= ] מהרגע שאני אוכלת ארוחת צהריים אני לא מפסיקה לאכול-אם זה שוקולדים,עוד אוכל,כל מה שאני רואה אני אוכלת עד שמגיע הרגע של השינה וכאן זה נעצר עד למחרת.
19/02/2008 | 17:02 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, כמו שאת אומרת בעצמך את זקוקה לעזרה, עזרה של אנשי מקצוע, לפני שתהפכי את הדיאטות למקצוע משלך. אני ממליצה לך לקבל טיפול תזונתי מקצועי מדיאטנית, שתבנה תפריט אישי עבורך, עפ"י אורח חייך, ההעדפות שלך, אך גם לפי הנחיות שישמרו על בריאותך. במקביל אני ממליצה לשלב טיפול פסיכולוגי. אנו מאמינים שכדי לפתור את בעיית המשקל מהמשורש צריך לטפל בראש, כי הוא המוביל את מחשבותינו ומעשינו. אצלנו במרפאה אנו משלבים טיפול תזונתי, טיפול קוגניטיבי התהנהגותי ויעוץ רפואי. את מוזמנת לגלוש לאתר ולהתרשם www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן