תחליפי בשר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/02/2008 | 15:31 | מאת: קרן
שלום, אני אמנם לא צמחונית אך ממעטת מאוד באכילת בשר יוצא לי לאכול רק בסופי שבוע. האם יש מאכלים חלופיים?
לקריאה נוספת והעמקה
18/02/2008 | 21:12 | מאת: דן-1
מקורות צימחיים נוספים לברזל המצוי בבשר - קטניות , אגוזים, פירות יבשים. בברכה
19/02/2008 | 17:19 | מאת: מוניקה קרן
תחליפי בשר נאותים הם ביצים, קטניות, כמו שעועית לבנה, אדומה, שחורה, אפונה, עדשים, חומוס ותחליפי סויה. שילוב של דגנים כמו חיטה, שיבולת שועל, אורז עם קטניה, נותן חלבון השווה באיכותו התזונתית לחלבון מן החי, מבשר. בברכה מוניקה קרן