מוצרי דיאט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/02/2008 | 19:47 | מאת: ירון
שלום האם מותר לילדים ליצרוך מוצרי דיאט תודה
19/02/2008 | 17:24 | מאת: מוניקה קרן
שלום ירון, מותר, בהתאם להגבלות של הכמות ביחס למשקל הגוף. יחד עם זאת, עדיף להמעיט: כלומר, כדאי לשתות מים ולא משקאות דיאט, כדאי להמעיט בצריכת מזונות ממותקים בכלל, ולא לצרוך הרבה מזונות הממותקים בממתיקים מלאכותיים. בברכה מוניקה קרן