אשמח להמלצה מועילה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/02/2008 | 08:00 | מאת: נ
שלום, אני בת 25, 1:70 שוקלת 58 ק"ג, אני מנהלת אורח חיים אינטנסיבי מאוד, מקפידה על תזונה נכונה ובריאה ומתאמנת 3-4 פעמים בשבוע בחדר כושר בדרך קבע. משקלי זה יציב כבר מספר שנים, כבר למעלה מחצי שנה אני נאבקת בשני קילוגרמים אותם אני מנסה להוריד ללא הצלחה. הרגלי האכילה שלי מאוד מסודרים איני מצליחה לחשוב על דבר שאפשר להוריד מהתפריט שלי, ואיני רוצה לפגוע בבריאותי... מה עוד אפשר לעשות כדי להיפתר מהשניים המיותרים האלו?? חשוב לציין כי הייתי במשקל 55-56 עד לפני 3 שנים כך שהציפייה לחזור אליו אינה תלושה מהמציאות, פשוט לא הולך לי... תודה מראש
19/02/2008 | 15:16 | מאת: adi
היי נ, משקלך תקין. זה לא משנה אם את 58 או 56. עדי
19/02/2008 | 17:28 | מאת: מוניקה קרן
מה החשיבות בלהוריד עוד 2 קילוגרמים? את רזה, בוודאי חטובה, כי את מתאמנת. שומרת על תזונה. גם אני לא רואה סיבה או אפשרות לשינוי. בברכה מוניקה קרן
19/02/2008 | 22:40 | מאת: דן-1
א.הציפיה שלך כן תלושה מהמציאות משתי סיבות: א1-במהלך 3 שנים חילוף החומרים שלך מתקלקל לאט אבל בטוח א2-גם אם תצליחי להוריד 2 ק"ג הם יחזרו ויש סיכוי שאפילו תעלי יותר מ-2 ק"ג ויצא שכרך בהפסדך מסקנה:נסי לשמוח בחלקך-אני יודע שזה יותר קשה מהורדת 2 ק"ג בברכה