דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב רציתי לקבל תפריט או דרך להורדה במשקל אני שוקל 93 וגובהי 1.86 בן 33 ובתפריט היום יומי שלי אני אוכל בבוקר 2 כריכים עם אבוקדו או ביצה או משהו אחר(הלחם מחיטה מלאה) בצהרים אוכל בשר/דגים ופחמימות כמו פסטה,אורז,קוסקוס והכל מחיטה מלאה וכן סלט ירקות בערב אוכל מרק ירקות או פרוסה עם ממרח כלשהו או פשטידה כלשהי יש לציין כי הפסקתי לאכול גבינה ואני שותה בבוקר נס קפה ללא חלב קפה בשילוב כפית סוכר ותה לפעמים בשילוב כפית דבש פירות אני אוכל בין הארוחות אבקש את חוות דעתך ואם יש בעיית בתפריט אשמח לשמוע תודה ויום טוב דרור
שלום דרור, התפריט שלך נראה בריא מאוד. לגבי הקלוריות, זה תלוי בכמויות שאתה אוכל. למשל: מה גודל מנת הבשר בצהריים? כמה תוספת את הלוקח? ממה מורכבת הפשטידה בערב. כדאי מנת בשר/ דג לא מטוגנים של 150-200 גרם עם 5 כפות אורז/ קוסקוס/ פסטה. 1-2 כפיות שמן לסלט ירקות. אל תשכח לשתות לפחות 12 כוסות מים. תשלב פעילות גופנית, לפחות 4 פעמים בשבוע. בברכה מוניקה קרן
כדאי להקפיד עד 3 מנות פרי יומי בין הארוחות נסה ממתיק סוכר במקום כפית סוכר במשקה מומלץ לאכול דגים עם אומגה 3 כמו סלמון וטונה מומלץ לאכול בשר עוף או פסטרמה דלת שומן ולא בקר בברכה