משקל רצוי לילד
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/02/2008 | 11:21 | מאת: זקלין
ברצוני לדעת מהו המשקל הרצוי לילד בגיל 7. לאחר בדיקה בבית הספר נאמר לנו כי הילדה שוקלת 28.5 וגובהה 1.27 מה ניתן ללמוד מכך האם זה עודף משקל או תקין
19/02/2008 | 15:05 | מאת: adi
זקלין, בבית הספר או במרפאת קופת חולים יש עקומות גדילה. כדאי להסתכל בהן.\ עדי
19/02/2008 | 17:35 | מאת: מוניקה קרן
שלום זקלין, יש הבדל בין ילד לילדה. אני מבינה שמדובר בילדה, והיא בדיוק על גבול עודף המשקל. בברכה מוניקה קרן