כנסו בקשה !@
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 15 שוקלת 73 והגובה שלי 1.55 . אני חייבת להוריד את כל המשקל העודף שלי בלפחות חצי שנה. אם יש למישהו מכם דיאטה שתעזור לי אני אשמח .
שלום ספיר, אני מבינה ושמחה שאת מעוניינת לעשות שינוי ולרדת במשקל. דיאטה היא דבר אישי וכדאי לא להקל ראש. התפריט שמתאים לאמך, אחותך, השכנה או החברה, אינו בהכרח מתאים לך וביא לך את התוצאה הרצויה. אני ממליצה לך לפנות ליעוץ מקצועי של דיאטנית, במסגרת המתאימה לך, קופ"ח, פרטי, קבוצות וכד' ולקבל את ההכוונה הדרושה. בהצלחה מוניקה קרן
מאחר והינך צעירה, לא מומלץ ליפתוח בדיאטה קיצונית שתיפגע בהיתפתחותך, אני מייעצת לך להוציא מהתפריט את השומנים, מיצים ממותקים ממתקים, חטיפים ובצקים למיניהם,להקפיד על ארוחות בריאות ומזינות, והכי חשוב לשלב פעילות גופנית. מידי יום הליכה כשעה ברגל תזרז להפליא את קצב ההרזיה. בהצלחה.