אייך להוריד את הכרס??
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אייך להוריד את הכרס?? אני מטר 68 שוקלת 70 יש לי כרס 92 ס"מ בגוף יחסית בסדר רק כרס גדולה מאוד ניראת כמו אישה בהריון (בת 27)
שלום, כנראה שיש עניין של מבנה גוף. לדעתי הרזיה של כמה קילוגרמים, תמתן את הה"כרס". שילוב פעילות גופנית תיתן פרופורציות טובות יותר. בברכה מוניקה קרן
שלום רב, יש לי בעיות בבטן עליונה כמעט כל דבר שאני אוכלת מנפח לי את הבטן העליונה כאילו אכלתי פרה מדי פעם כאבים בבטן , כאשר אני כמה בבוקר אני יכולה להכניס את הבטן אבל בזמן שהבטן נפוחה איני מסוגלת להכניס אותה בנשיפה פנימה , מה לעשות מצפה לתשובה שרה
אני בת 27 בגובה 176 משקל 100 קבר נמאס לי מדיאטות אפילו הגוף לא מקבל את הדיאטות ואני בת 13 בדיאטות בגלל שהשמנה אצלנו היא משפחתית וגם לבחורה כמוני בת 27 שהשמנה אצלה רק בבטן מבנה תפוח אז מאוד מגעיל ומעצבן ונותן לי תחושה רעה וכואב כי התחיל להתפתיח אצלי מחלות מההשמנה אני מתעסקת בספורט 3 פעמים בשבוע שעה וחצי במכון וגם כל יום הליכה כ 45 ד אהיה מודה אם תעזרו לי סוזן