דיאטה בשומרי משקל???
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני חולה במספר מחלות אוטואימוניות (מיאסטניה גראביס, לופוס ועוד) בשנים האחרונות נאסרה עלי פעילות גופנית וכמובן שהעליתי במשקל. לכן פניתי בעקבות חברה לשומרי משקל הומלצה לי דיאטה של 18 נקודות אחרי שבוע הרגשתי תשישות ואז הוסבר לי שדיאטה כזאת לא מתאימה לי כחולת מיאסטניה שלא מבצעת פעילות גופנית רק אז הבנתי שהמנחות של שומרי משקל אינן דיאטניות ואינן שואלות ומבררות מצב בריאותו של הנרשם. ביקשתי החזר כספי וקיבלתי חצי הסכום. בניכוי פגישה ראשונה ודמי הרשמה ופגישה נוספת. כל ההליך לא נראה לי סביר. אני ממליצה לפורום להזהיר חולים נוספים מלהצטרף לארגון לא מקצועי כשומרי משקל, אשר מקבל כל פונה ללא סלקציה. הדבר מסוכן ולא בריא
היי יעל, אני שם ואני מאוד מרוצה וגם לי יש כמה מחלות. אותי כן שאלו. הצטערתי לשמוע על מה שעבר עליך. עדי
בסטודיו C כל הדיאטניות הן דיאטניות קליניות, כלומר בעלות תואר ראשון לפחות בתזונה קלינית אשר מוסמכות לטפל במצבי חולי שונים. דיאטנית סטודיו C
אני מאוד מצטערת שיצאת מאוכזבת משומרי משקל אומנם המנחות אינן דיאטניות אך הן כן שואלות לגבי מחלות כי בטופס הקבלה צריך לציין זאת והן גם מנחות לגבי תזונה נכונה לאנשים חולים .
שלום אני וחברתי מעונינות במידע על התוכנית של שומרי משקל. אנחנו רוצות להצטרף אבקש ליידע אותנו בהקדם האפשרי או לחזוז אליי לנייד 0526148851 תודה רונית