שאלה חשובה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אנא אמרו לי האם בחוקן יוצא גם אוכל לא מעוכל שזה עתה נאכל?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חגית, חוקן מנקה את החלק הסופי של המעי הגס משאריות המזון שלא התעכל- צואה. הוא אינו מגיע לקיבה או לחלקים אחרים של מערכת העיכול ובוודאי שלא למזון שזה עתה נאכל. בברכה מוניקה קרן