צריכת קלוריות ביום
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/02/2008 | 21:51 | מאת: מעדיפה להישאר חסויה
איך אני יודעת כמה קלוריות עליי לצרוך ביום?
21/02/2008 | 23:36 | מאת: דן-1
אם נדע את גילך משקלך וגובהך ניתן לחשב בעזרת מחשבון BMR את כמות הקלוריות היומית המינימלית רק לשם שמירה על תפקודים הכרחיים גופניים שלך.לכל פעילות נוספת נדרשת כמות קלוריות נוספת. בברכה
22/02/2008 | 09:25 | מאת: מוניקה קרן
שלום, צריכת הקלוריות היומית תלויה בגורמים שונים כמו גיל, מין, חילוף החומרים, פעילות יומית וכו'. ניתן להעזר במחשבונים שונים כדי להעריך. לדוגמה: http://www.olympusfit.co.il/show_mamarim.asp?cat_id=11&id=50 בברכה מוניקה קרן