פעילות גופנית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/02/2008 | 13:53 | מאת: יואב
שלום אני בן 17 גובה 184 שוקל 98 . אני מעוניין להגיע למשקל המיועד לי. אבל יש בעיה- אין לי זמן בכלל בכלל לעשות ספרט. האם אני יכול לעשות דיאטה בלי ספרט? אם לא אז אני ינסה לדחוף...
לקריאה נוספת והעמקה
23/02/2008 | 20:48 | מאת: דן-1
עודף המשקל שלך ניתן להורדה ע"י דיאטה ואורח חיים בריא. הכושר הגופני פחות חשוב.לא תוריד 18 ק"ג ע"י כושר גופני.אתה עכול לרזות ע"י תזונה נכונה ומאוזנת גם ללא כושר גופני בברכה
25/02/2008 | 06:56 | מאת: מוניקה קרן
שלום יואב, ניתן לרדת במשקל גם ללא פעילות גופנית, ע"י שינוי התזונה והתאמת תפריט דל קלוריות. יחד עם זאת צריך להבין, שפעילות גופנית (אירובית) יכולה להגביר את קצב הירידה במשקל והכי חשוב מסייעת רבות בשמירת המשקל הנמוך החדש. כדאי לאמץ פעילות גופנית כאורח חיים. אם אתה אומר שתנסה לדחוף, סימן שיש אפשרות סבירה שתצליח, זה רק עניין של סדר עדיפויות. לא חייבים להתחיל בבומבסטיות. 3 פעמים בשבוע, חצי שעה יכולה לתרום הרבה. בברכה מוניקה קרן