שלום
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/02/2008 | 22:21 | מאת: איילה
גובהי 1.62 ומשקלי 47 אני לא שמנה אך יש לי "שומנים" בבטן ובכלל ואיני חטובה כלל איזו פעילות גופנית הכי מתאימה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
23/02/2008 | 20:46 | מאת: דן-1
להערכתי את במצב של תת תזונה !!! על איזה "שומנים" בבטן את מדברת? בברכה
25/02/2008 | 06:59 | מאת: מוניקה קרן