מהו המשקל הרצוי לילד בן11.5 בגובה 1.60 ואיך עליו ל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מהו המשקל הרצוי לילד בן11.5 בגובה 1.60 ואיך עליו לרדת במשקל?
לקריאה נוספת והעמקה
התשובה זה דיאטנית. אי אפשר להגיד לך ככה בפורום. הדיאטנית צריכה לשקול את הילד, למדוד אותו ולבדוק את ה BMI ומסת עצמות. -פעילות גופנית כמו כדורגל, כדורסל, ריצה, כדורעף ועוד, אף פעם לא תזיק-
כיוון שהבחור גדל עדיין יש להעזר גם בעקומות הגדילה.ולא רק בחישוב BMI רגיל. בברכה
היי\ אל תציקו לו בעניין המשקל ואל תהפכו את הנושא לאישיו עדי
שלום,, משקל מעל 53 ק"ג נחשב לעודף משקל, עבור ילד בגילו עם הנתונים שציינת. לרדת במשקל היא משימה אשר צריכה להתגייס אליה כל המשפחה. יש לשנות את אורח החיים בבית ולא רק עבור הילד. כדאי מאוד לקבל הדרכה מקצועית. הוא צריך להיות שותף בתהליך. זה לא יעבוד בלעדיו. כדאי לשאול אותו איזו מסגרת מתאימה יותר: קבוצה, יעוץ פרטני וכו'. הכל בהנחיית דיאטנית. בברכה מוניקה קרן