פענוח בדיקת דם
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/02/2008 | 20:26 | מאת: איציק
אני בן 29 ,גובה 181 ס"מ ובמשקל 78 ק"ג לאחרונה ביצעתי בדיקת דם והופיעו בה ערכי כולסטרול הבאים: Cholesterol 200 HDL-Cholesterol 40.5 LDL Cholesterol Calculat. 132.1 ברצוני לדעת האם התוצאות תקינות ועל איזה ערך יש להסתכל בתור יחוס את ה- 200 או את ה- 132.1 .
23/02/2008 | 20:39 | מאת: דן-1
כאן המקום להדגיש שאין משמעות רפואית רבה לסך הכולסטרול. מערך בדיקות מלא של פרופיל השומנים מעניק אינפורמציה רבה יותר. בהחלט ייתכן מצב שבו תיראה רמה גבוהה של סך הכולסטרול, בעוד שפרופיל השומנים יהיה תקין, והנבדק בריא. Cholesterol 200-זהו המקסימום שעדיין תקין HDL-Cholesterol 40.5-תקין LDL Cholesterol Calculat. 132.1-תקין בברכה
24/02/2008 | 21:57 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום איציק: על פי הנתונים שמסרת בדיקת השומנים שלך בדם תקינה. ערכי היחוס מתייחסים לכל סוג של כולסטרול בנפרד ויש להתייחס לכל אחד מהם. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי