תזונה- אשמח להענות בהקדם
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום! העניין הוא כזה אני פונה אליכם משום שכולם אומרים לי שזה מסוכן שאני אוכלת רק פעם ביום ואם כבר אני אוכלת זה דברים מסויימים רציתי לדעת האם באמת יש בכך בעייה אני אוכלת פעם ביום בדרך כלל אני אוכלת ירקות ממש מעט גבינה ביצה או חביתה לא תמיד הארוחה מורכבת מהכל לפעמים זה רק ביצה עם מעט גבינה לפעמים ירקות וכו' שאלתי היא אם אני אוכל ארוחה שמורכבת מירקות עם גבינה ולעיתים ביצה האם זה מסוכן כלומר יש חשש שזה יפגע בבריאותי יהיול לי חסרים. אשמח להענות מהר.
נשמע מסוכן מאד וניתן להגיע לבית חולים מאד בקלות. חסרים שומנים חסר בשר ודגים חסר פרות חסרים דגנים-רצוי מחיטה מלאה חסרה שתיה מספקת את\אתה צריך לאכול מספר ארוחות סדירות עם אזון בין 3 אבות המזון:פחמימות,שומנים וחלבונים. בברכה
שלום עדי, במשפט אחד: כן, זה מסוכן. המזון הוא הדלק של הגוף, הוא משמש אותו לצרכי אנרגיה, בניית תאים, פעילות האיברים כמו הלב, המוח, השרירים וכו'. הגוף שלנו זקוק למזון כל הזמן. אי אפשר לאכול פעם ביום או פעם בשבוע ולצפות שהגוף ידע לווסת את המזון. אם עושים זאת, עם הזמן נוצרים חסרים, שפוגעים בתפקודו התקין של הגוף ובבריאות. עלינו לאכול במשך כל שעות הערות שלנו, כל כמה שעות, ולא פחות חשוב, מזון מגוון! את אוכלת מזון דל מאוד בקלוריות (ירקות כמעט ואינם מכילים אנרגיה), ומעט חלבונים. מה לגבי מזונות אחרים? כמה זמן את כבר אוכלת כך? כמה ירדת במשקל? מה את מצפה להשיג מצורת אכילה זו? בברכה מוניקה קרן