שאלה.
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב . האם ניתן להוריד מגופי 20-25 ק"ג בפרק זמן של כחצי שנה ?
לא ציינת גובה ומשקל!!! בברכה
שלום שרית, קצב הירידה במשקל תלוי בגורמים רבים ביניהם: גילך, משקלך, צורת האכילה שלך, האם עשית דיאטות רבות בעבר? קצב הירידה המומלץ הוא 0.5-1ק"ג לשבוע, כלומר 2-4 ק"ג בחודש. לפי החישוב הנ"ל, באופן תיאורטי אפשר לרדת 12-24 ק"ג בחצי שנה. יחד עם זאת, אני יודעת שבכל מה שקשור לגוף האדם התיאוריה אינה תמיד תואמת את המציאות. בכל מקרה התחילי בתהליך. גם אם תשילי פחות קילוגרמים מ-20 המתוכננים, זה יראה וגם את וגם הסביבה תחושו בהבדל. המסע הכי ארוך מתחיל בצעד קטן. פחות חשוב כמה זמן יקח להשלים אותו. העיקר להיות נחושים. בהצלחה מוניקה קרן