שאלה חשובה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
גובהי 1.62 ומשקלי 47 אני לא שמנה אך יש לי "שומנים" בבטן ובכלל ואיני חטובה כלל איזו פעילות גופנית הכי מתאימה? תודה
להערכתי את במצב של תת תזונה !!! על איזה "שומנים" בבטן את מדברת? בברכה
עובדה שישנם שומנים ניכרים לעין אני מתכוונת לשומנים בגב ובזרועות רציתי לדעת איזו פעילות אפשר לעשות על מנת למצק אזורים אלו
קראתי את שאלתך ולא יכולתי שלא להגיב אני מקווה שאת קוראת את זה קודם כל אם מסתכלים לפי המשקל שלך את ממש ממש לא שמנה ואפילו לא מלאה האמת קרובה לתת משקל אבל לגבי ה"שומנים" בבטן כמו שאת אומרת אז רציתי לומר לך משהו בעניין הזה מה שיש לך אני מניחה זה לא שומנים בבטן זה נפיחות אם את באמת מתכוונת לכך שיש לך שומנים בבטן ולא מדמיינת אני גם יכולה להסביר לך לעיתים כאשר אדם לא אוכל את הכמות שהוא צריך הגוף מבטא את זה בנפיחות שלעיתים נראה לנו לעיין כשומן אך לאמיתו של דבר זה לא כך יתכן כפי שציינת שבגלל אי פעילות גופנית מתמדת הגוף מתנפח אך זה לא משומן שנובע מאוכל וכד' אני מציעה לך לאכול כמו שצריך ולבצע פעילות גופנית עדיף הליכה למרות שזה קשה אבל אם רצון, אמונה והתמדה את תצליחי אז בהצלחה ולא להתייאש וחשוב מאוד שתזכרי את לא שמנה ואין לך שום שומנים בבטן ואני מדברת מניסיון
שלום איילה, את בתת משקל, ולכן קשה לי להאמין שיש לך שומנים מיותרים באיזשהו מקום בגוף. המלצתי היא "לאמן" דווקא את הראש, כלומר לפנות לעזרה בתחום הפסיכולוגי, שיאפשר לך לבנות דימוי עצמי וגופני טוב יותר, אחרת לא תהיי שלמה עם עצמך בשום משקל או מצב גופני. בברכה מוניקה קרן