שאלה חשובה לי, בבקשה...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני שוקלת 66 וגובהי 1.74. אני מעוניינת לפצוח בדיאטת הכרוב. האם ניתן באמת להפחית כ- 5-6 ק"ג בשבוע? או שבשל משקלי אפחית פחות? תודה!!! אגב, ברצוני לעשות זאת במשך שבוע בלבד, ולא יותר מכך.
שלום סיוון, עם דיאטה כזו תגיעי לבית חולים במצב של אנורקסיה. ראי הוזהרת! עדי
בקצב של 6 ק"ג לשבוע (10%) ממשקל גופך ,את תעלמי לנו וזה מאד לא בריא ואפילו מסוכן.(ככה מגיעים לפעמים למיון...) את צריכה לשאוף לקצב של כחצי ק"ג בשבוע ולבצע זאת במשך תוכנית מאוזנת של כ-6 שבועות.פני לדיאטנית קופ"ח שתנחה אותך ותבצע מעקב מסודר-כי החיפזון מהשטן והכל יחזור אליך כבומרנג!!! הערה אם אינך סופרמן זה יכול לקחת לך גם 12 שבועות אבל זאת הדרך הנכונה לאורח חיים בריא ולא להשען על הכרוב המסכן בברכה
שלום סיוון, מיותר לציין שכבר עכשיו את רזה ולא ברור למה ברצונך לרדת עוד 10% ממשקלך ולמה בכזו מהירות? מה בוער? דיאטות קיצוניות אינן מומלצות, אפילו לא לתקופה קצרה, ולו בגלל הסיבה שהירידה לא נשמרת, לעומת זאת עלולה להגרם פגיעה בחילוף החומרים, ואז הרבה יותר קשה לשמור על המשקל או לרדת שוב. אם בכל זאת ברצונך לרזות, עשי זאת בצורה מבוקרת, עם תזונה בריאה ופעילות גופנית. בברכה מוניקה קרן